5 Şubat 2015 Perşembe

Mutfak Çeyiz Listesi

Gönderen Unknown zaman: 05:44





Merhabalar;
Evlenme teklifini aldım isteme söz, nişan durumlarını atlattım, şimdilerde harıl harıl çeyiz telaşına düştüm neyi nasıl alıyım, nereden alıyım, nasıl ucuz alırım diye sürekli araştırma içindeyim.
Araştırmalarımı aldıklarımı paylaşmak için kendime öncelikle instagram hesabı açtım ve benden başka çeyiz telaşında olan ve paylaşımlarda bulunan pek çok kişiyle tanıştım.

Eğer sizde çeyiz hazırlamaya başladıysanız yada nereden başlayacağınızı bilemiyorsanız öncelikle beni daha sonra diğer çeyizcanları takip edebilirsiniz.


Çeyize neler alınmalı yada aldıklarınızı unutup tekrar almamanız için;  oturdum çeyiz listesi hazırladım tamamen kendi uğraşlarımla yaptığım bir liste hatalar yada eksikler varsa kusura bakmayın lütfen ama size çok yardımcı olacağını düşünüyorum.

İlk listemde mutfak eşyaları bulunmaktadır.
En kısa zamanda diğer çeyiz listelerimi de sizlerle paylaşacağım lütfen takipte kalın.



5 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba :) hayırlı uğurlu olsun şimdiden .. çok tatlı telaşlar bunlar keyfini çıkar doyasıya :)

ben de beklerim bloğuma .. www.tesetturgiyiminadresi.blogspot.com

sevgiler ..

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim

iPhone Deals dedi ki...

herşey tamam çeyiz hazır ama eş adayınız mı yok oda burda
https://bay-bayan-arkadas-ariyorum.blogspot.com.tr/

Hakan dedi ki...

Çeyiz alışverişi telaşındayken sizi keyfettim. gerçekten teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Merhaba BastirBi özel tasarım kına ve davetiye kartlarını öneririm www.bastirbi.com

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Lütfen Bloguma Katılın

 

Bu Bir Evlilik Hikayesi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review