14 Mayıs 2015 Perşembe

D.I.Y El Emeği Göz Nuru Etamin Şömentablam

Gönderen Unknown zaman: 06:05


Tam tamına 1.5 aydır bunla uğraştığım doğrudur. Okadar severek işledimki, Zaten örneği ilk gördüğüm anda bayılmıştım.İyiki yapmışım diyorum kendi kendime. 
İşsizliğin verdiği bol vakti böyle değerlendirdim.Bu şömentabla benim için işsizlik hatırası olduğu doğrudur.






Renkler çok olunca ipler çok karışıyo aşağıdaki gibi bir sisteme başvurabilirsiniz. Yada benim yaptığım gibi her çiçeğin renklerini buzdolabı poşetlerine ayırdım bu sayede sürekli ipi aramaktan kurtuldum diyebilirim.




                                      

Annem eskiden çeyizlik tekstil ürünler satan mağazanın atölyesinde çalışıyordu. Kumaşım ozamanlardan kalma.Orada fazladan üretim olduğunda işleme yapmadan arada sırada, çalışanlara böyle dağıtıyorlardı. Çok işime yaradı doğrusu .



İplerim Eminönünden.Kürkçü Han 'ın içinde bir iplikçi var ilk defa gittiğimde oraya gitmiştik ama çalışanlar çok bet insanlar hiç memnun kalmamıştım.Daha sonra başka bir yer keşfettim.İsteyen olursa adresi seve seve verebilirim.







Şablon İsteyenlere bloğumu ve İnstagram adresimi takip etmeleri karşılığında şablonu yollayabilirim.Takip ettikten sonra takipçi isminizi yazarak bubirevlilikhikayesi@gmail.com yollarsanız bende şablonu yollayabilirim




Şömentablamın orjinali aslında yatak örtüsü, ama bu kadar büyük bir işcilik beni aşar doğrusu.Ben bunu şömentabla sına uyguladım.


                                                 


Yastıkta perde de çok güzel.Dilerseniz onlarında şablonları elimde mevcut.





1 yorum:

makale dünyası dedi ki...

kaneviçe seccade ilanları ile ilgilenenler varsa sipariş alıyorum.

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Lütfen Bloguma Katılın

 

Bu Bir Evlilik Hikayesi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review