25 Mart 2015 Çarşamba

Keşke Benim Olsa (Narin Metalde Beğendiklerim)

Gönderen Unknown zaman: 04:01




Bu hafta ' Keşke Benim Olsa ' köşesinde Narin Metal de beğendiklerime yer verdim.





Böyle neşeli çay kaşıklarımız olsa fenamı olur






Henüz baharat takımımı almadığım için fikir olarak bu setide aldım köşeme.



Böyle neşeli çay kaşıklarımız olsa fenamı olur



Meyvelik olarak çok şık  









Oldukça şık  ekmek sepetleri örneği





Narin metalde en beğendiklerimden biride çatal-kaşık-bıçak takımlarına istediğimizi yazabiliyor olmamız. Dilerseniz Love dilerseniz isimlerinizi yazdırabilirsiniz.


Sade kahve sunumları sevenler için ideal




Çerezlikler çok şık ve fiyat açısından uygun





Sade tuzluk biberlik takımı olarak güzel bir örnek






Yeşil çay demlemek için güzel bir demlik 






Henüz suplamı seçmedim örnek olarak buda burada dursun











Renkli  süzgeç istemeyenler için ideal seçim

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Lütfen Bloguma Katılın

 

Bu Bir Evlilik Hikayesi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review