30 Nisan 2015 Perşembe

Keşke Benim Olsa (Zara Home da Beğendiklerim)

Gönderen Unknown zaman: 03:30


Merhaba bir süredir ortalıklarda yoktum .Ales sınavına çalışıyorum. Ama dayanamadım Zara Home dan ' Keşke Benim Olsa ' köşeme beğendiklerimi seçtim.

Şimdi sıra indirimi beklemekte. Malum biraz pahalı:(


İlk olarak limonlu seriyle başlayalım gezimize . 
Bilenler bilir sarı renge ayrı bir tutkum var.




























Geçen sezon bu serinin salyangozlusu vardı alıp almamakta kararsız kalmıştım . Şimdi onu kaçırdığıma çok pişmanım.




























Henüz misafir bardaklarımı almadım bunlarda burda fikir olarak dursun.





















Bu yaprakların amerikan servisi hpşuma gitmemişti yakından ama belki bu bardak altlıkları güzel olabilir.




Şunda etaminden bir şemen tablosu işliyorum bu ordaki çiçeklere çok benziyor. Onları takım yapmayı düşünüyorum.Tabiki bunu indirimden yakalıyabilirsem.















Ahşaplara bayılıyorum...




































Bunlara mağazada sabunları koymuşlardı çok tatlı olmuştu













Bunlarda piknik sepeti örnekleri olarak burada dursun. Açıkçası daha iyileri görmüştüm.
































0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Lütfen Bloguma Katılın

 

Bu Bir Evlilik Hikayesi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review