7 Nisan 2015 Salı

Marketten Çeyizime_1_

Gönderen Unknown zaman: 02:40

Bu saklama kaplarını Bim'den aldım.


Selfie çubuğum A101' den birtanesi bana birtanesi arkadaşıma bir taneside nişanlıma



Kek kalıbım Şok Marketten oldukça uygun fiyata almıştım. 16.99 lira gibi fiyatı vardı. Umarım memnun kalırım



Bu mutfak havluları Şok marketten .Alıp almama konusunda kararsız kalmıştım.Bir kaç kere gittiğimde hala beni beklediğini görünce çeyize eklendiler.







A101 den aldım sarı renk benim rengim



A101 den aldım sandiwich kabı. Gerçi nişanlım güzelim sandiwichleri plastiklerin içinemi koyacaksın deyip keyfimi kaçırsada işimize yarayacağını düşünüyorum. Ayrıca bunlardan daha güzel sandiwich kapları varmış ben aldık tan sonra gördüm bence onlara bakın:)



Harika dilimli kekleriniz olsun isterseniz bu kek kalıbı süper A101'den aldım .Denedim onayladım.


Tediden aldım.Modeli saksı gibi çok hoşuma gitti.



Büyük bardaklara bayılırım.Bu kupalara da aşık oldum. A101 den.


Malum çeyizleri koliliyoruz. Bant çok işimize yarayacak.


Bıçaklarım ve sebze makasım Bim marketten




Bu güzellikler cookla marka. Şok marketten aldım.İnstagramdaki arkadaşlar kahvaltılık olarak kullanıyor.Bence kahvaltılık olarak kullanmak çok saçma sanki hiç kap kaçak kalmamış gibi .Çünkü bunlar hem boyut olarak çok küçük hemde plastik. Ben ara öğün kabı olarak kullanıyorum


Sufle kaplarım Şok marketten .





Şok marketten sufle kaplarımın devamını buldum. Bu renk süper ama bir tane kalmıştı. Tekrar gelirse mutlaka almalıyım.


 Bu şirin kaseler tedi'den .  







Şok marketten






Sarımsak rendem ve çeviz öğütücüm A101. Çeviz öğütücüm pek kullanışlı değil ilerde çeyizimin gereksizlerine aday olacak gibi.



Bu gülen kaseler A101. Çeyizimin favorilerinden



Rendem A101.



Minik sosluklar Şok market.

Mutfak makasım tedi





Mıknatıslı şirin açacaklar Tedi market






Bir önceki postumda yazmıştım sabah erken  gitmeniz gerekir yoksa hiç bir şey bulamazsınız diye buda A101 alışveriş sonrası kahvaltım ve aldıklarımı kaydettiğim defterim:)



Tedi market . A101den iki paket kuş almıştım ağaçsız olmaz diye bunuda aldım. Keşke bir paket alsaymışım bu kadar çok olması gereksiz oldu.





Bu deney tüpüne benzeyen şey benim ölçü kabım.Tediden alındı.






Soldaki görüntü markafoni sağdaki A101 4 liraya alındı.



Real market rakı bardağı ama kahve yanı su bardağıda olabilir bence.


Tediden minik kağıt kek kalıbım.



Sizde marketten çeyizinize aldıklarınızı paylaşmak isterseniz instagramdaki oyunuma #markettenceyızıme yazıp aldıklarınızı paylasabilirsiniz.
Herkesi bekliyorum.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Lütfen Bloguma Katılın

 

Bu Bir Evlilik Hikayesi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review